چرخ گوشت تمام استیل بوش bosch مدل BSGR1566

در سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت آلمانی بوش چرخ گوشت تمام استیل بوش bosch مدل BSGR1566( چرخ گوشت گیربکسی مدل BSGR1566 )را تولید نمود. از مهمترین مشخصات این چرخ گوشت می‌توان به قدرت چرخ‌کنندگی ۱۰۰۰ گرم در دقیقه و سرعت چرخ‌کنندگی ۳۵۰ دور در دقیقه اشاره نمود. با وجود موتور قدرتمند ۳۰۰۰ واتی این دستگاه گوشت ها به راحتی و بدون هیچ آسیب واردی به محصول چرخ می شود. میزان ولتاژ تغذیه این محصول برابر با ۲۰۰ ولت می باشد. این دستگاه دارای سیستم الکتریکی محافظ در برابر فشار زیاد است و مدار آن به گونه ای است که به صورت لحظه‌ای موتور را در جهت عکس به حرکت درمی‌آورد و برای رفع گریپاژ (گیر کردن موتور) به کار می‌رود که در اصلاح به آن عملکرد معکوس گفته می شود. تیغ و پنجرهٔ چرخ گوشت دارای لبه‌های تیزی هستند که میلهٔ مارپیچ گوشت را به سمت آن‌ها می‌راند و باعث چرخ‌شدن گوشت می‌شوند، این تیغه‌ها را نباید با سنگ‌های معمولی تیز کرد و برای تیز کردنشان از سنگ مغناطیسی استفاده می‌شود.

طراحی چرخ گوشت بوش مدل BSGR1566

طراحی از جمله معقوله هایی است که امروزه بیشترین توجه را به سمت خود می کشد به همین دلیل برند بوش در تلاش است تا با طراحی هوشمندانه محصولی را به مرحله ی تولید برساند که مورد پسند افراد زیادی باشد. این شرکت در طراحی بدنه این چرخ گوشت دقت فراوانی به کارگرفته است. وجود رنگ سیاه بدنه در کنار لبه های استیل و نفره ای رنگ جذابیت خاصی به این محصول بخشیده است. بر روی بدنه پنلی جهت قرارگیری دکمه های روشن/خاموش و سرعت ها قرار دارد.دیزاین این چرخ گوشت به گونه ای است که براحتی با طراحی هر آشپزخانه ای ست می شود.پایه های کوچک زیر دستگاه باعث تعادل آن شده است. لوگوی برند بوش نیز در قسمت جلوییی و پایین دستگاه می درخشد. به صورت کلی طراحی بدنه این محصول از جمله طراحی های چشمگیریست که توجه افراد خاص پسند و کشکل پسند را نیز به سمت خود می کشد.

تیغ ها و موتور چرخ گوشت بوش ۱۵۶۶
از مهمترین اجزای هر دستگاه چرخ گوشت می توان به تیغ ها و موتور اشاره نمود. تیغ ها عمل اصلی قطعه قطعه کردن گوشت را به عهده دارند بنابراین وجود تیغه برنده و تیز در هر چرخ گوشتی ضروری است. در چرخ گوشت بوش مدل ۱۵۶۶ تیغ ها از جنس فولاد هستند و با لبه برنده ای که دارند می توانند به راحتی یک کیلو گوشت را در یک دقیقه چرخ کنند. این تیغ ها در ۴ نوع متفاوت هستند که هر کدام به نحوی عمل قطعه قطعه کردن گوشت را انجام می دهند. اما کارکرد اصلی دستگاه تنها به تیغ ها ختم نمی شود بلکه وجود موتور قدرتمندی که نیروی محرکه تیغ ها را فراهم سازد بسیار مهم و ضروری است. در این مدل چرخ گوشت موتور با قدرت ۳۰۰۰ وات پشتیبان چرخش تیغ هاست و همکاری موتور قدرتمند و تیغ های برنده موجب شده است تا چرخ گوشت بوش ۱۵۶۶ به محصولی باکیفیت تبدیل شود.

۴ قطعه متفاوت برای ۴ عملکرد متفاوت

چرخ گوشت بوش مدل BSGR1566 دارای ۴ قطعه متفاوت است که هر کدام وظیفه خاصی را به عهده دارند این قطعات شامل:

قطعه بسیار ریز جهت خرد کردن مواد غذایی مانند نخود برای فلافل ( خرد کردن در حد پودر)

قطعه ریز جهت خرد کردن مواد غذایی مانند پیاز و یا سبزیجات

قطعه متوسط جهت خرد کردن مواد غذایی مانند گوشت قرمز و یا مرغ

قطعه درشت جهت خرد کردن مواد غذایی

چرخ گوشت ۱۵۶۶

چرخ گوشت بوش مدل BSGR1566 دستگاهی قدرتمند است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد. این چرخ‌گوشت توان بالایی داشته و میتواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس فولاد ضدزنگ است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود. دیسک‌های خروجی این دستگاه در سایزهای مختلف، باعث می‌شوند گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ شده در اندازه‌های مختلفی بسته به نیاز مصرف‌کننده آماده شود . چرخ‌گوشت بوش مدل BSGR1566 طول سیم برقی به میزان مناسب دارد تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد . روشن و خاموش شدن توسط یک دکمه در سمت جانبی دستگاه انجام می‌شود. درصورتی‌که رگ و پی یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه دستگاه گیر کنند می‌توان از عملکرد چرخش معکوس دستگاه بهره برد. به‌این‌ترتیب همه قطعات برعکس چرخیده و انسداد رفع می‌شود.

بوش تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و مبتکرانه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد .

گرچه شاید این روزها تعداد افراد کمتری علاقه داشته باشند که گوشت قرمز یا سفید را در آشپزخانه خود چرخ کنند، اما برای کسانی که کیفیت بهتر مواد‌غذایی  برایشان اهمیت زیادی دارد، تهیه مواد اولیه غذا با ترکیبات و کیفیتی که مدنظر خودشان است اهمیت بسیار بیشتری دارد. چرخ گوشت بوش مدل BSGR1566 با توجه به این موضوع به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که شما بتوانید با استفاده از آن مواد اولیه غذای خود را به شکل دلخواه خود آماده سازید. این چرخ‌گوشت در ابعاد و اندازه‌ای متناسب طراحی و ساخته شده است که فضای کمی را در محیط آشپزخانه شما اشغال کرده و در عین حال مجموعه موادی که در ساخت آن به کار رفته شده است با ایجاد وزنی نسبتا سبک، به شما در جابه‌جایی راحت‌تر آن کمک زیادی خواهد کرد