خدمات پس از فروش بوش

خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش در ایران با نام های گوناگونی معرفی می شود. اما نکته ای بسیار حائز اهمیت می باشد دقت و کیفیت خدمات و بهره بردن از دانش روز تعمیرات و نگهداری و همچنین استفاده از قطعات اصل و اورجینال می باشد.

کلیه تکنسین های این مجموعه با دانش کامل از تعمیرات لوازم خانگی بوش و همچنین استفاده از ابزار های مخصوص برای تعمیر و نگهداری و حتی تعویض قطعات، در اسرع وقت ، دستگاه معیوب را سرویس یا تعمیر و تحویل مشتریان خواهد نمود.

نگهداری بهتر از تعمیر

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، این مثال برای نگهداری از لوازم خانگی نیز صدق می کند. شما با نگهداری مطلوب و بهینه لوازم خانگی خود می توانید از پرداخت هزینه های گذاف تعمیرات و حتی خرید مجدد لوازم خانگی جلو گیری کنید.

استفاده از محصولات محافظتی می تواند طول عمر لوازم خانگی شما را خیلی بیشتر می کند. محصولات محافظتی مانند جرم گیر ها ، ترانس ها و فیلتر های حفاظتی که از لوازم خانگی شما مانند یک قهرمان محافظت می کنند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش

خدمات شرکت شامل موارد زیر میباشد

۱_سرویس دهی و پشتیبانی به نمایندگان فروش

۲_نظارت و پشتیبانی بر نمایندگان

۳_سرویس دهی به مشتری در دوره ی گارانتی و خارج گارانتی

۴_ ارتباط با مشتریان

۵_ارسال به موقع قطعات پس از درخواست نماینده

خدمات پس از فروش دارای اهمیت بالایی است اگر خدمات پس از فروش به درستی و به موقع صورت بگیرد باعث جلب رضایت مشتریان میشود

محصولات اولیه توسط فروشنده و فروشگاه فروخته میشود و محصولات بعدی را خدمات پس از فروش

بعد از تحویل جنس یا اجناس به مشتری خدمات پس از فروش وظیفه دارد پس از تماس مشتری ارائه خدمات خود را در حوزه ی گارانتی و غیر گارانتی در سراسر کشور را به نحو مطلوب و با کیفیت مناسب شروع کند

خدماتی ک ارائه میگیرد باید با هدف جلب رضایت مشتری باشد چراکه آمار نشان میدهد که یک مشتری ناراضی نظرات خود را به ۱۱نفر و مشتری راضی به ۳نفر منتقل میکند