آسیاب و قهوه‌ساب بوش مدل MKM6000

آسیاب و قهوه‌ساب بوش مدل MKM6000


آسیاب و قهوه‌ساب بوش مدل MKM6000

قهوه‌ساب مدل MKM6000 کوچکترین و کاربردی‌ترین محصولات شرکت بوش است این محصول زیبا و کوچک به رنگ سفید می‌باشدو شما می‌توانید به راحتی با تمام وسایل منزل ست کنید. توان مصرفی این دستگاه ۱۸۰ وات  و ظرفیت آن ۷۵ گرم است. این محصول قابلیت آسیاب کردن دانه‌های قهوه‌را داردو این ابلیت کمک شایانی می‌کند تا بتوانید طعم یک قهوه اصیل را تجربه کنید.

شما با این دستگاه می‌توانید مغز پسته، مغز بادام ، مغز گردو …. و ادویه‌جات را به آسانی آسیاب کنید اما این محصول به عنوان قهوه‌ساب بوش در بازار معرفی شده است . یکی از مهمترین ویژ‌گی‌های این دستگاه تیغه استیل و ضد زنگ این محصول می‌باشد که از آنجایی که شرکت بوش در آلمان می‌باشد اما اکثر محصولات ریز اشپزخانه این شرکت در کشور‌های چین و اسلوونی ساخته می‌شود آسیاب برقی بوش  MKM6003 هم نیز جزو این دسته از محصولات بوش است در کشور اسلوونی ساخته شده‌است.

بدنه این محصول به رنگ سفید بوده و درب آن پلاستیک شفاف است و شما می توانید به راحتی عملکرد آسیاب کردن را در این دستگاه مشاهده کنید.

از دیگر ویژگی‌های آسیاب برقی بوش MKM6000  قفل کودک موجود در این دستگاه است که برای خانواده‌های که کودک خردسال دارند بسیار کاربردی است چرا که احتمال آسیب به کودکان و یا خرابی دستگاه با آن کاهش می‌یابد

مشخصات ظاهری آسیاب برقی بوش مدل MKM6000  

اگر بخواهیم از مشخصات ظاهری این محصول بگوییم  رنگ ایند دستگاه سفید و وزن آن ۶۰۰ گرم است که بسیار سبک و حمل آن راحت است. و طول آن ۱۷۰ میلی‌متر و عرض آن ۹۰ میلی‌متر می باشد.

مشخصات

رنگسفید
قفل کودکدارد
وزن۶۰۰ گرم
طول سیم برق۰٫۹ متر
جنس بدنهپلاستیک
توان مصرقی۱۸۰ وات
جنس تیغهاستیل
تنظیم سرعتندارد
پالسدارد