PCS9A5B90 اجاق گاز صفحه ایی بوش مدل

اجاق گاز صفحه ایی بوش مدل

امروزه با وجود تغییرات عمده در چیدمان آشپزخانه های جدید، اجاق های صفحه ای و توکار مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند. اجاق گاز صفحه ای بوش BOSCH مدل PCS9A5B90 نیز یکی از همین محصولات است که ما در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

شرکت بوش علاوه بر تولید گازهای مبله چند سالی است در حوزه تولید اجاق گازهای رومیزی و صفحه ای نیز محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است.

مشخصات اجاق گاز صفحه ای بوش BOSCH مدل PCS9A5B90

این محصول ساخت کشور ایتالیا بوده و جزء سری ۶ اجاق گازهای رومیزی و صفحه ای بوش به شمار می آید. جنس صفحات این اجاق از استیل ضد زنگ و با دوام بوده که علاوه بر کیفیت بالا، به آشپزخانه شما نیز زیبایی خاصی خواهد بخشید.
با داشتن اجاق گاز صفحه ای بوش کار برای شما به هنگام پخت و پز آسان خواهد بود زیرا عرض دستگاه ۹۰ سانتی متر بوده و محدوده کاری گسترده ای را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما نگرانی از بابت گیر کردن قابلمه و تابه های خود به یکدیگر بر روی شعله ها نخواهید داشت.

اجاق گاز صفحه ای بوش BOSCH مدل PCS9A5B90 دارای 5 شعله می باشد که یک شعله بزرگ در سمت چپ و چهار شعله متوسط و کوچک در سمت راست برای آن طراحی شده است به این صورت شما می توانید همزمان چند غذا را روی آن طبخ نمایید.

اجاق گاز توکار بوش مدل PCS9A5B90 دارای توان مصرفی ۱۲۵۰۰ وات می باشد و با ابعادی که برای آن در نظر گرفته شده است به آسانی بر روی سطح مورد نظر شما نصب خواهد شد.
جنس سر شعله و محافظ هایی که بر روی شعله ها قرار می گیرد از چدن می باشد. همچنین محصول فوق دارای فندک بوده که با نگهداشتن آن، شعله به صورت اتوماتیک و بسیار سریع روشن خواهد شد.

ویژگی منحصر به فرد اجاق گاز صفحه ای بوش BOSCH مدل PCS9A5B90 قابلیت تنظیم دقیق حرارت شعله ها از ۱ تا ۹ درجه می باشد. پنل این اجاق در قسمت جلوی دستگاه تعبیه شده و به راحتی می توانید میزان حرارت شعله ها را تنظیم نمایید. فندک این اجاق گاز رومیزی به صورت اتوماتیک بوده و با چرخاندن ولوم ها، شعله به صورت اتوماتیک روشن می شود.
وزن این محصول ۱۵ کیلوگرم بوده و طول سیمی که برای آن در نظر گرفته شده ۱۵۰ سانتی متر است.

برای نگهداری مناسب و طول عمر اجاق گاز بهتر است پس از استفاده و در صورت کثیف شدن آن را با مواد شوینده مخصوص استیل و یک دستمال نرم تمیز نمایید تا دچار خط و خش نگردد. همچنین اگر غذای شما سر رفته و کناره های شعله گاز آغشته به مواد غذایی سوخته شد بهتر است برای تمیز کردن آن از سیم و یا چاقوی تیز استفاده نکرده و با استفاده از مواد شوینده مخصوصی که برای گاز و محصولات استیل تولید شده و در بازار موجود است به تمیز کردن و نظافت آن بپردازید.